Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.02.2007, 20:23
Flugfiske:n Avatar
Flugfiske Flugfiske ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 05.11.05
Sijainti: Vantaa, Finland.
Viestit: 1.113
Perusasetus

Eipä ole katsastuskaan kuin ennen... Et sitte voimaa joutunu käyttämään, Juha???


Ei vaan, ONNEA, nyt saat sitten vuoden ajella hyvillä mielin, ellet sitte tavoilles uskollisena myy tuota ja osta jotain ihan muuta... <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>


<center>__________________________________________ ____________________________</center>
<center>Olen KALAVIEHE!!!</center>

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: FORD TRANSIT 96 aj190tkm juuri leimattu O/M/V Ajoneuvot 0 30.04.2008 11:54
M:chevy 4x4 (leimattu 8.4.-08) trouble O/M/V Ajoneuvot 8 09.04.2008 08:21
O:leimattu maastokulkine kares O/M/V Ajoneuvot 9 24.12.2006 15:36
Hilu-X leimattu Nalle Chit-Chat 13 04.06.2005 05:48
Jeep cj-5--LEIMATTU-- Wago-78 Tekniikka & Jutustelu 25 20.06.2004 18:54


Sivu luotu: 23:28 (GMT +2).