![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Eipä ole katsastuskaan kuin ennen... Et sitte voimaa joutunu käyttämään, Juha??? Ei vaan, ONNEA, nyt saat sitten vuoden ajella hyvillä mielin, ellet sitte tavoilles uskollisena myy tuota ja osta jotain ihan muuta... <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle> <center>__________________________________________ ____________________________</center> <center>Olen KALAVIEHE!!!</center>
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: FORD TRANSIT 96 aj190tkm juuri leimattu | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 30.04.2008 11:54 | |
| M:chevy 4x4 (leimattu 8.4.-08) | trouble | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 09.04.2008 08:21 |
| O:leimattu maastokulkine | kares | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 24.12.2006 15:36 |
| Hilu-X leimattu | Nalle | Chit-Chat | 13 | 04.06.2005 05:48 |
| Jeep cj-5--LEIMATTU-- | Wago-78 | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 20.06.2004 18:54 |