Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.02.2007, 19:16
kingkuppi kingkuppi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.06.05
Sijainti: Iitti
Viestit: 168
Perusasetus

Ei niistä naapurimaan vekkuleiden aivoituksista ota selvää. Sitä on seisottu täysin käsittämättömistä syistä rajalla, milloin odottaen pääsyä Venäjän puolelle milloin Suomen puolelle. Silloin kun on ollut
venäjänkielen taitoinen henkilö mukana, niin asiat ovat lutviutuneet
yleensä melko mukavasti. Nykyisistä viisumeista en tiedä, mutta minulla
on viime kesänä otettu vuoden viisumi. Se on ns. liikemiesviisumi eli
kun jossain tilanteessa olen joutunut täyttämään yhden lomakkeen lisää,
jossa kysytään matkan tarkoitusta, niin täytyy muistaa laittaa aina
siihen kohtaan että "työasia", ja ei kahta sanaa, leima tulee lappuun,
että tupsahtaa. Tiedän tilanteen, jossa on ko. kohtaan laitettu matkan
tarkoitukseksi turistimatka, ja viisumi on peruttu! Naapurissa voidaan
harrastaa melkein mitä tahansa mielivaltaa ja asioiden oikaisu on äärim-
mäisen hidasta ja vaikeaa.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Talvinen Venäjä opettaa HÖNÖ Tapahtumat 106 20.12.2009 20:15
Myydään maastorenkaat (venäjä)MYYTY kivari O/M/V Renkaat ja vanteet 11 22.02.2008 18:24
SLCK 2007 VENÄJÄ. KUVIA. toyota4x4 Tapahtumat 16 30.07.2007 09:42
Metsähallitus tiukentaa ihanmettään Chit-Chat 1 31.01.2007 16:52
Suomi - Venäjä sota tuska Jokes 0 13.05.2002 19:45


Sivu luotu: 11:04 (GMT +2).