![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Pakko kysyä ettei vaan ois käynnyt niin köpelösti että nafta olisi loppunut kokonaan, ja anturi olisi jäännyt jumiin joskus aikoinaan, tai mittari vikaa ja täten näyttää puoltatankkia? En ainakaan henkilökohtaisesti myynti hetkellä pidä puoltatankkia polttoainetta.. Timo.. Isojen poikien leluja. mitä muuta mies vielä tarvitsee? http://img176.imageshack.us/my.php?image=lelu6ul2.jpg
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Naperosta katosi sähköt & meno hyytyi... | vputila | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 02.08.2006 19:16 |
| HILUXIN napalukko ääntää.apua..apua..:) | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 03.01.2006 00:36 | |
| hj60 turbo APUA | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 09.10.2005 20:24 | |
| Jeepin akku hyytyi. Startissa se vika oli. | HEKULIINI | Chit-Chat | 7 | 26.04.2005 08:05 |
| M. 88" lantikka vm.-72 | O/M/V Muut | 14 | 30.07.2004 09:43 | |