Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.02.2007, 15:49
kokkolanpoika:n Avatar
kokkolanpoika kokkolanpoika ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 06.10.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 514
Perusasetus

Pakko kysyä ettei vaan ois käynnyt niin köpelösti että nafta olisi loppunut kokonaan, ja anturi olisi jäännyt jumiin joskus aikoinaan, tai mittari vikaa ja täten näyttää puoltatankkia? En ainakaan henkilökohtaisesti myynti hetkellä pidä puoltatankkia polttoainetta..

Timo..

Isojen poikien leluja. mitä muuta mies vielä tarvitsee?
http://img176.imageshack.us/my.php?image=lelu6ul2.jpg

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Naperosta katosi sähköt & meno hyytyi... vputila Tekniikka & Jutustelu 14 02.08.2006 19:16
HILUXIN napalukko ääntää.apua..apua..:) Tekniikka & Jutustelu 5 03.01.2006 00:36
hj60 turbo APUA Tekniikka & Jutustelu 0 09.10.2005 20:24
Jeepin akku hyytyi. Startissa se vika oli. HEKULIINI Chit-Chat 7 26.04.2005 08:05
M. 88" lantikka vm.-72 O/M/V Muut 14 30.07.2004 09:43


Sivu luotu: 23:34 (GMT +2).