![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#12
|
||||
|
||||
|
Plussajohdot ja kenkä uusia, maat ei. akusta laski jännite erään kokeilun aikana 12,8 - 12,58 eli jotain menee jonnekin. kokeilin kaverin traktorineuvoa ja yhdistin rauralla solenoidin päät > ei mitään reaktiota.. miten jos veikattaisiin sitä starttia, tai sen liitoksia ja otettaisiin purkuun kun ennätetään. Tuo avokatos hiukan taas tympii, mutta huumoria huumoria
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O: rangen V8 | jutkula | O/M/V Muut | 1 | 08.12.2005 22:39 |
| Rangen ECU:sta | Tikru75 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 03.11.2005 18:54 |
| Rangen ECU | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 27.07.2004 07:41 | |
| Rangen PTO | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 29.11.2003 11:38 | |
| Rangen PTO | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 29.07.2003 11:18 |