Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 14.02.2007, 21:31
vesku.r:n Avatar
vesku.r vesku.r ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 19.06.05
Sijainti: Ylämylly
Viestit: 433
Perusasetus

Plussajohdot ja kenkä uusia, maat ei. akusta laski jännite erään kokeilun aikana 12,8 - 12,58 eli jotain menee jonnekin. kokeilin kaverin traktorineuvoa ja yhdistin rauralla solenoidin päät > ei mitään reaktiota.. miten jos veikattaisiin sitä starttia, tai sen liitoksia ja otettaisiin purkuun kun ennätetään. Tuo avokatos hiukan taas tympii, mutta huumoria huumoria

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: rangen V8 jutkula O/M/V Muut 1 08.12.2005 22:39
Rangen ECU:sta Tikru75 Tekniikka & Jutustelu 4 03.11.2005 18:54
Rangen ECU Tekniikka & Jutustelu 13 27.07.2004 07:41
Rangen PTO Tekniikka & Jutustelu 7 29.11.2003 11:38
Rangen PTO sippis Tekniikka & Jutustelu 0 29.07.2003 11:18


Sivu luotu: 11:54 (GMT +2).