![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Toi Baxxterin arvaus on aika hyvä ja helppo tarkistaa. Kannattaa tehdä kaapeleitten kontaktipintojen putsaus ekana. Mutta irrota ensin akun negatiivinen. Voi muuten vähän räppästä...
Startin maa voi tietty kanssa olla - sehän maadoituskaapeli on muistaakseni yhden startin kiinnityspultin alla. Tossa nykyisessä oli startti melkein irti ja iski kivan näköistä kipinää startatessa kun välillä maadoitti ja välillä ei maadoittanut. Onneksi huomattiin kun tarkastin sytytyksen ajoitusta kerran. Oli pultit aika löysällä, ei ehtinyt aiheuttaa vahinkoja. -TimoV "The original anti-theft devices -- Lucas Electric products." RR 3.9EFI Vogue, 1990 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O: rangen V8 | jutkula | O/M/V Muut | 1 | 08.12.2005 22:39 |
| Rangen ECU:sta | Tikru75 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 03.11.2005 18:54 |
| Rangen ECU | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 27.07.2004 07:41 | |
| Rangen PTO | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 29.11.2003 11:38 | |
| Rangen PTO | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 29.07.2003 11:18 |