Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 14.02.2007, 20:42
TimoV:n Avatar
TimoV TimoV ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Joensuu, Finland.
Viestit: 1.278
Perusasetus

Toi Baxxterin arvaus on aika hyvä ja helppo tarkistaa. Kannattaa tehdä kaapeleitten kontaktipintojen putsaus ekana. Mutta irrota ensin akun negatiivinen. Voi muuten vähän räppästä...

Startin maa voi tietty kanssa olla - sehän maadoituskaapeli on muistaakseni yhden startin kiinnityspultin alla. Tossa nykyisessä oli startti melkein irti ja iski kivan näköistä kipinää startatessa kun välillä maadoitti ja välillä ei maadoittanut. Onneksi huomattiin kun tarkastin sytytyksen ajoitusta kerran. Oli pultit aika löysällä, ei ehtinyt aiheuttaa vahinkoja.

-TimoV

"The original anti-theft devices -- Lucas Electric products." RR 3.9EFI Vogue, 1990

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: rangen V8 jutkula O/M/V Muut 1 08.12.2005 22:39
Rangen ECU:sta Tikru75 Tekniikka & Jutustelu 4 03.11.2005 18:54
Rangen ECU Tekniikka & Jutustelu 13 27.07.2004 07:41
Rangen PTO Tekniikka & Jutustelu 7 29.11.2003 11:38
Rangen PTO sippis Tekniikka & Jutustelu 0 29.07.2003 11:18


Sivu luotu: 07:21 (GMT +2).