Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.02.2007, 10:16
hector hector ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 19.03.05
Sijainti: Lappohja (Hanko), .
Viestit: 1.048
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
On vaan pitkä aika odotella Lost in frost:n ja LT:n välillä, tarttis olla kisa tuossa toukokuun aikana.
Lähde Viroon ajamaan Eestin suunnistussarja http://eal.4x4.ee/

20.-22.04.2007 Kevadsõit - Järjestäjät LROC ja Joel Rang

Eiköhän siellä saa tapettua pahimman poltteen
<img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>

<center> NÖY PÄNIK</center>
Älä nyt hullua härnää<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>. Mutta eihän sitä tiedä, voishan sielläkin käydä jonain päivänä kokeilemassa, muttei vielä tänä vuonna kuitenkaan. Koitetaan nyt tämän vuoden cuppi hoitaa mallikkaasti ja onhan noita trialkisoja missä voisi harrastestanuissa kokeilla.

__________________________________________________ _
HJ61 -89
HDJ80 -94
LJ70 -88
SLCK #68


http://www.maplehill.fi/

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Lapland Trophy 2006 EXTRA DVD Paavo O/M/V Muut 5 11.07.2007 20:11
Lapland Trophy DVD 2006 Valmis! SuurSyömäri Tapahtumat 109 14.02.2007 19:32
Lapland Trophy (2006) valokuvavideokilpailu Paavo Tapahtumat 0 21.10.2006 11:31
Lapland Trophy 21.-23.7.2006 Paavo Tapahtumat 155 13.10.2006 19:51
Onko lapland trophy 2006 dvd:tä tulossa?? Chit-Chat 4 03.10.2006 11:16


Sivu luotu: 09:34 (GMT +2).