Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.02.2007, 15:14
okkiM:n Avatar
okkiM okkiM ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 28.01.05
Sijainti: Finland.
Viestit: 605
Perusasetus

Laittelin piuhan saksilla poikki ja tinasin siihen sopivan pään. Eli vastuksenpäässä on Defa liitin ja toisessapäässä on calix liitin, joka menee jakoliittimeen. Juotosten päälle kutistesukkaa, sähköteippiä ja nipunpäälle isopmpi kutistesukka ja senpäälle vielä kunnon kerros vulkanoivaa nauhaa. Johdot kunnolla nippusiteillä paikoillee ettei pääse hankaamaa mitää puhki. Jos tosta vielä menee oikkariin ja kärähtää, niin pimeyden voimat on asialla.
Näyttäs pelaavan.

Seuraava voit olla sinä

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Defa lohkolämmitin bensamersuun -HUUTIS- Pauli O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 16.11.2007 23:30
2L-T moottorin Galix lohkolämmitin? Tekniikka & Jutustelu 5 13.11.2007 17:56
Lohkolämmitin jappe Tekniikka & Jutustelu 7 10.08.2006 12:57
hj:n lohkolämmitin Tekniikka & Jutustelu 3 14.03.2006 18:00
O. hj 60 lohkolämmitin. Viitapiru O/M/V Muut 2 21.11.2004 13:16


Sivu luotu: 23:55 (GMT +2).