Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 11.02.2007, 13:56
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
quote: Autokunnan M16 raportti, siis kotona jo olvipullo kädessä.
Aamulla heti huomattiin että Patrol oli päättänyt polttaa kaikki hehkunsa, rele ilmeisesti kaputt. Mäntsälästä haettiin lisää starttipilottia klo 8.00. Siinä pari tuntia lämmiteltyämme saimme kuin saimmekin koneen tulille, kiitos järjestäjille kosaanista! Heti lähdön jälkeen huomasimme että GPS-systeemit ei tällä kertaa pelitä.
Tietotekniikka ei kuulu teamimme vahvoihin puoliin, silti yritimme reilu pari tuntia elvyttää systeemeitä. Kiitos kaikille jotka yrittivät auttaa siinä hommassa. Varalla ollutta GPS-käsikapulaa ei saatu sitäkään juttelemaan ozin kanssa joten olimme koko kisan ilman navigointijärjestelmiä.
Lähdettiin kuitenkin special stagelle (vai mikä se nyt olikaan) ja saatiin sieltä 21 rastia. Tässä vaiheessa oli jo kuitenkin enemmän safarointi meininki päällä. Tämän jälkeen haettiin 350 ja 340 ihan hakuammuntana. 340:llä kone höri ilmaa ja 4 päivää vanha startti jäi päälle. Kikkailun ja Tuukan vetoavun jälkeen päästiin rastilta pois ja
havaittiin että takaperästä oli öljyt karanneet(banjo puhki). Seuraavaksi päätettiin nilkuttaa kisakestukseen ja saapua maaliin klo 20.30, ensimmäisenä modissa.
Vähäisten kokemusten perusteella kilpailu vaikutti asiallisesti järjestetyltä ja ongelmista huolimatta jäi suht hyvä mieli. Varmaan ensi vuonna uudestaan mutta eri kalustolla?

PS. Olimme melkolailla LOST ja aivan v*tun FROST!

PPS. Kiitos forecalle paikkaansapitävistä sääennusteista. NOT!
Foreca nyt on vain aika perseestä. Ja sorry ettei ollut kykyä tai aikaa auttaa enempää kartan kanssa, omissakin suunnistusvehkeissä tuntui olevan tarpeeksi työtä, SATTUNEESTA SYYSTÄ ...

Woblaus on aika mielenkiintoinen ilmiö, estää melko tehokkaasti yli 30 km/h nopeudet ja pitemmät siirtymät...

65 p, 10 rastia. Ei ikinä enää uudelleen etelään. Emme nähneet järkeä kisassa... voi johtua myös SATTUNEESTA SYYSTÄ ja sen seurauksista...

Rastit saisi olla kaikille samat, mielestäni, ei tulisi sitä lappujen turhaa kurkkimista ja ettimistä, kun kuitenkin samoja uria kaikki kai joutuivat ajelemaan. En tiedä, vähän jäi ihme maku suuhun.

Rastikuvien tulkinnoissa oli joillain ollut vissiin ihmeellisiä tiukkapipotulkintoja, kai tämä harrastusu kuitenkin on aika huumoritouhua, sen verran pöljää hommaa kuitenkin... ei voi ymmärtää jostain sormenkynnenlakanväristä niuhotusta... jos sellaista nyt oli jollain ollut, huhut on huhuja.

Hoomenna pois, testi tuli ajettua, alusta oli mainio...

Ehkä joku jo arvaa että mikä alusta ja mikä parivaljakko...


Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Talvieksytys 2008 kuvat by: Morjenz Morjenz Tapahtumat 21 05.12.2018 22:00
Warn Trophy -06 kuvat ja kommentit LaaLaa Tapahtumat 317 16.12.2006 12:00
Talvieksytys II JERKKU Tapahtumat 0 01.04.2006 16:11
Talvieksytys 2006 ? pee Tapahtumat 214 28.01.2006 20:58


Sivu luotu: 21:24 (GMT +2).