Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 07.02.2007, 18:08
PikkuMyy:n Avatar
PikkuMyy PikkuMyy ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.10.06
Sijainti: Janakkala, Finland.
Viestit: 1.443
Perusasetus

Kyllä naiset rattiin sopii, vaan ei ihan kaikki. Tossa tilanteessa olisin jo nähnyt heti ettei kottura siihen mahdu.Pitää osata ennakoida tai ainakin yrittää ennakoida tilanne.Kuormuri tarviikin sit vähän isomman tilan.Joka paikkaan yritän peruuttaa että en unohtais sitäkään asiaa miten se tapahtuu ja mielummin peileistä. En väitä enkä retostele että osaisin ajaa, joka päivä mä opin liikenteessä uusia asioita ja mitä ihmeellisimpiä tilanteita ja niistä sitä oppii että älä tee noin.

Meidän naapurin akan systeri ajaa suoraan auton nokan kohti porttia, yli puoli autoa keskellä tietä,risteysalueella Siinä se kottura on kaikkien tiellä.Se on ainakin voittanut korttinsa arpajaisissa...

joo lukot ne on mullakin

Edited by - PIKKUMYY on 07/02/2007 18:31:25

Edited by - PIKKUMYY on 07/02/2007 18:32:19

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Playmate "landyn" ratissa hector Chit-Chat 7 24.01.2008 23:32
Offroad Kainuu, rouvat ratissa tapahtuma dbuum Tapahtumat 0 24.09.2007 03:28
Nainen ratissa! Kanabira Rakas Päiväkirja 18 22.06.2006 22:46
Mietteet - Nainen mikk0 Bees & Honey 0 12.02.2003 23:21
Nainen Lars Jokes 0 02.09.2002 03:20


Sivu luotu: 23:05 (GMT +2).