![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Kyllä naiset rattiin sopii, vaan ei ihan kaikki. Tossa tilanteessa olisin jo nähnyt heti ettei kottura siihen mahdu.Pitää osata ennakoida tai ainakin yrittää ennakoida tilanne.Kuormuri tarviikin sit vähän isomman tilan.Joka paikkaan yritän peruuttaa että en unohtais sitäkään asiaa miten se tapahtuu ja mielummin peileistä. En väitä enkä retostele että osaisin ajaa, joka päivä mä opin liikenteessä uusia asioita ja mitä ihmeellisimpiä tilanteita ja niistä sitä oppii että älä tee noin. ![]() Meidän naapurin akan systeri ajaa suoraan auton nokan kohti porttia, yli puoli autoa keskellä tietä,risteysalueella Siinä se kottura on kaikkien tiellä.Se on ainakin voittanut korttinsa arpajaisissa... joo lukot ne on mullakin Edited by - PIKKUMYY on 07/02/2007 18:31:25 Edited by - PIKKUMYY on 07/02/2007 18:32:19
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Playmate "landyn" ratissa | hector | Chit-Chat | 7 | 24.01.2008 23:32 |
| Offroad Kainuu, rouvat ratissa tapahtuma | dbuum | Tapahtumat | 0 | 24.09.2007 03:28 |
| Nainen ratissa! | Kanabira | Rakas Päiväkirja | 18 | 22.06.2006 22:46 |
| Mietteet - Nainen | mikk0 | Bees & Honey | 0 | 12.02.2003 23:21 |
| Nainen | Lars | Jokes | 0 | 02.09.2002 03:20 |