![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Saattaisi muuten sopiakin, mistähän saisi kaivettua tiedon onko Dynassa ollut H41/H55F-vaihdelaatikoita? Hyvin samalta tuokin näyttää, joka omassa vm. -74:ssa köllöttää, tosin voi olla vaihtolaatikko kun näin vanhoissa ei kai pitäisi olla 5-vaihteisia alunperin. Netissä on vain vähän nihkeästi tietoa näistä, kun harrastajia ei Dynamiteille löydy samalla tavalla kuin Cruisereille.
|