Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.02.2007, 09:17
Zamppa:n Avatar
Zamppa Zamppa ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 23.07.04
Sijainti: Vantaa, Finland
Viestit: 615
Perusasetus

Kaikki muuten ok.. Mut taka akselin suunnasta kuuluu jostai hirvee pauke ja pamaus. Tarkoitus olis lähtee kohta tallille purkamaan vielä perä ja ihmettelee mikä on rikki ja mistä saa osii.. Mot onhan tässä vielä aikaa.

E.S.Y Ei satu yhtään racing team!

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
4 Wheel Drive - Eksytys '08 juttua Jare Chit-Chat 10 08.04.2008 18:21
Lost in Eksytys, eli hukkunutta ja löytynyttä Kentsu Tapahtumat 32 02.03.2008 17:34
Eksytys -08 Kilpailukeskus varattu 23.2 Kentsu Tapahtumat 23 21.09.2007 19:40
Offivarusteen Talvi Eksytys 5.2.2005 Kentsu Tapahtumat 353 01.03.2005 23:14
KESÄ TULEE OLETKO VALMIS TimJus Tekniikka & Jutustelu 21 15.04.2004 12:42


Sivu luotu: 08:06 (GMT +2).