![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
------------------------
|
|
||||
|
||||
![]()
Ei riittänyt tuosta Paulin viestistä kopio Hämeenlinnan A-katsastukseen. Alle yritin saada 33/12,5-15 kumeksia. Sanoivat että STROn mukaan noitten vertailurenkaiden koko jää 1mm liian pieneksi. Olisiko jollain sellaista paperia missä olisi jonkinlainen muumileima joka osoittaisi nuo mitat oikeiksi?? Luulivat että olen itse tehnyt nuo laput.Ja onko tosiaan niin että millistä jää kiinni? Meni niin hermo tänään noihin HML A-katsastuksen äijiin. En kyllä enää vie sinne mitään. PRKL!
|
|||
|
|||
![]()
vaiha konttoria. auttaa moneen vaivaan.
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Siis otetaan leveys tuosta 255 ja korkeus 7,50R16, mikähän siellä taas on niin vaikeaa? Forssan A-katsastuksessa ainakin on onnistunut ilman tappelua saada 33x12,5 Mersun otteeseen
|
|
||||
|
||||
![]()
Juurikin näin, eli teoriassa jopa 34" on mahdollista muutoskatsastaa (7.50R16 on 802 mm korkea STRO:ssa).
|
|
||||
|
||||
![]()
Ok, pitää yrittää selittää tota seuraavalla kerralla. Osaatko Matti auttaa tuossa mun toisessa ongelmassa? http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=67194
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä Kouvolassa viime lokakuussa juuri noilla Paulin dokumenteilla leimattu 33x10.5 renkaat ilman kitinöitä.
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Patrolliin isot renkaat | mara007 | Tekniikka & Jutustelu | 181 | 12.01.2022 21:20 |
Isot renkaat. | Bruno | Linkit | 10 | 27.03.2008 10:00 |
OSTAN: isot 16´´renkaat | kaskinikki | O/M/V Renkaat ja vanteet | 8 | 20.12.2007 17:29 |
Kuin isot renkaat | neli-isi | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 26.03.2007 15:45 |
O: 33" tai 285 renkaat ja vanteet G-mersuun | Rojota | O/M/V Renkaat ja vanteet | 2 | 28.01.2007 20:57 |