Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.02.2007, 09:58
PikkuMyy:n Avatar
PikkuMyy PikkuMyy ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.10.06
Sijainti: Janakkala, Finland.
Viestit: 1.443
Perusasetus

Täällä Hämeen Hattulassa -4 ja lunta sataa hiljalleen.Ihan mukavaa et on
lumi maassa, on niin valoisaa ja maisema on kaunis. Kyllä se mullekkin lämmin tulee kun lähden lumitöihin, laiskana palelee.Te olette niin tottunut siellä pohjoisessa kylmään, että ette varmaan kylmyyttä huomaa samanlailla kun me etelän ihmiset. Ulkoilette enemmän ja ootte paljon terveempiä kuin me täällä etelässä.Kateeks käy!

joo lukot ne on mullakin

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
td5 disko ja pakkanen + ilmajouset? kokkolanpoika Tekniikka & Jutustelu 4 28.01.2008 00:51
Toiota HJ 60 murrokset, kelläään nurkissa? Vilkutin O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 22.02.2007 14:51
Pureeko pakkanen? AVRO Chit-Chat 37 24.02.2005 22:33
Pakkanen katosi MäIte Rakas Päiväkirja 9 21.01.2003 13:08


Sivu luotu: 07:08 (GMT +2).