Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.01.2007, 16:19
LateX4 LateX4 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.11.06
Sijainti: Savo, .
Viestit: 110
Perusasetus

Itte laitoin vastikään omen pakat taakse (hilux), eikä ollu väliä kumpi tulee kummalle puolelle. Eikä oo auto vinossa, korkeintaan vähä etukenossa

...ihanan kallista...

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
LJ alkuperäinen ohjausiskarista / dobinson Tekniikka & Jutustelu 2 02.04.2008 22:12
m:patrol etulehtijouset dobinson MotorPsycho O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 04.01.2008 23:55
O: Patrolin jousipakat Dobinson, Ome ym.. SauliS O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 14.12.2007 20:08
M: HJ:n korottava alusta, OME+Dobinson O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 7 26.09.2007 19:51
Suzukiin jousisarjaa OME vai Dobinson? offipete Tekniikka & Jutustelu 6 24.07.2007 16:51


Sivu luotu: 23:20 (GMT +2).