Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.01.2007, 11:25
Zamppa:n Avatar
Zamppa Zamppa ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 23.07.04
Sijainti: Vantaa, Finland
Viestit: 615
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Ohjaussignaalin täytyy olla jatkuva eli jos se kake antaa vain pulssin niin sitten pitää vähän soveltaa ja pistää vaikka sysäysrele lisäksi.
Otin kynän käteen ja suunittelin hetken tuota pulssi ohjausta eli esimerkiks kauko-ohjattu k-lukko ja siihen kaks tavallista relettä niin se onnistuu.. Eli toisella napilla lähtee käymään ja toisella sammuu. Eli kahdella nappulalla oleva kake. Juu ja se on kellolla se keltainen johto... tai sit kello päreiks pöydälle ja sinne päälle näppulalta lähtevään nastaan juotos kakelta niin toimii pelkällä pulssilla ja kello päättää paloajan. Pitää vaan tarkistaa onko se kellon sisus miinus vai plus ohjattu..

E.S.Y Ei satu yhtään racing team!

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
eber lämmittimen käyttö?? savlari Tekniikka & Jutustelu 17 01.10.2013 21:50
Webasto/Eber Tekniikka & Jutustelu 24 26.12.2010 09:54


Sivu luotu: 17:28 (GMT +2).