Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.01.2007, 07:46
pallero pallero ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 11.09.06
Sijainti: mouhijärvi, Finland.
Viestit: 217
Perusasetus

en tiedä liittyykö tämä suoranaisesti asiaan mutta huvittuneena kattelit kaluvarastoa ja törmäsin vanhaan johonkin isoon tuumakokoiseen avaimeen jossa luki:king dick....<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>ajattelin että vois hioa avaimen ja käydä kromauttamassa ja seinälle taliin koristeeksi.onko muilla ollut samantapaisia nimiä työkaluissa tai jossain muualla.huvittavaa on kun nimi on tuommoinen ja avain on iso...ettei vaan olisi vanhanliiton gynen työkalu<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: halpis niva nettiautos eyeless O/M/V Ajoneuvot 1 30.03.2008 20:35
Halpis nauhahiomakonetta? riude Tekniikka & Jutustelu 6 16.05.2007 21:38
Hyvä halpis DVD soitin? Eskimo Chit-Chat 9 12.04.2007 15:46
Kokemuksia "ei niin halvoista" työkaluista arpati Tekniikka & Jutustelu 7 16.03.2006 12:18
Kokemuksia POR-15:stä? Tapsa Tekniikka & Jutustelu 2 13.10.2005 23:08


Sivu luotu: 13:25 (GMT +2).