![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
en tiedä liittyykö tämä suoranaisesti asiaan mutta huvittuneena kattelit kaluvarastoa ja törmäsin vanhaan johonkin isoon tuumakokoiseen avaimeen jossa luki:king dick....<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>ajattelin että vois hioa avaimen ja käydä kromauttamassa ja seinälle taliin koristeeksi.onko muilla ollut samantapaisia nimiä työkaluissa tai jossain muualla.huvittavaa on kun nimi on tuommoinen ja avain on iso...ettei vaan olisi vanhanliiton gynen työkalu<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: halpis niva nettiautos | eyeless | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 30.03.2008 20:35 |
| Halpis nauhahiomakonetta? | riude | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 16.05.2007 21:38 |
| Hyvä halpis DVD soitin? | Eskimo | Chit-Chat | 9 | 12.04.2007 15:46 |
| Kokemuksia "ei niin halvoista" työkaluista | arpati | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.03.2006 12:18 |
| Kokemuksia POR-15:stä? | Tapsa | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.10.2005 23:08 |