Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.01.2007, 11:12
MiKo:n Avatar
MiKo MiKo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.06
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 1.563
Perusasetus

Liitot voisi oikeasti alkaa suunnittelemaan yleislakkoa jonka avulla polttoainevero+ nämä uudet käyttömaksut saataisiin pienemmiksi. Ja näin syntynyt verokuoppa katettaisiin sitten valtion omistamien yritysten voitoilla. Loppuu se leipä poliitikkojen suustaki ja jossain vaiheessa on pakko antaa periksi..

-nälkä lähtee syömällä ja akka juomalla

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
o: 35< renkaat..... ostettu 40"kiitos tiku83 O/M/V Renkaat ja vanteet 1 22.07.2006 23:37
Simoliinille kiitos! piina Rakas Päiväkirja 6 16.11.2005 23:43
ACS 2005 Kiitos!!! SuurSyömäri Tapahtumat 4 31.03.2005 15:41
Kiitos spämmistä! Laskos This And That 4 14.06.2004 17:38
linkkejä kiitos! Music 0 30.10.2002 17:17


Sivu luotu: 01:39 (GMT +2).