Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.01.2007, 09:33
Cental73 Cental73 ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 12.05.04
Sijainti: Jokela, Tuusula
Viestit: 1.886
Perusasetus

kuinkahan sitten erottavat paketti- ja henkilöautot?
tässä olisi hyvä vastaveto huoltoauton tekijöille... kön perkeleet koititte kiertää verotusta, niin ahhahaa vaihdetaankin käyttövoimavero pois ja tilalle saastevero. Sama se onko paku/huoltoauto tai hengari. Samanse tupruttaa.
Mitään ei hyötynyt, saat vaan huoltoautollas ajella 80 km/h ja rekisteröitynä 2-3 henkilöö. Eikä sitä kukaan enää halua ostaakaa, kun henkkarina saa ajella 120 kmh ja enempi porukkaa.

Raippaa, raippaa..

" kaikki ovat ahterist, paitsi minä. Synnyin keisarinleikkauksella"

SLCK #73

Edited by - Cental73 on 24/01/2007 09:34:15

Edited by - Cental73 on 24/01/2007 09:35:07

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
o: 35< renkaat..... ostettu 40"kiitos tiku83 O/M/V Renkaat ja vanteet 1 22.07.2006 23:37
Simoliinille kiitos! piina Rakas Päiväkirja 6 16.11.2005 23:43
ACS 2005 Kiitos!!! SuurSyömäri Tapahtumat 4 31.03.2005 15:41
Kiitos spämmistä! Laskos This And That 4 14.06.2004 17:38
linkkejä kiitos! Music 0 30.10.2002 17:17


Sivu luotu: 17:25 (GMT +2).