![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Kymppiuutisissa oli, että autoilijat ovat tyytyväisiä valtionvarainministerin päätökseen.. Ja vittu, miksi minulta ei koskaan kysytä mitään!!<img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle> Edit: sama asia oliki jo ylempänä.<img src=icon_smile_blush.gif border=0 align=middle> Edited by - MiKo on 23/01/2007 22:27:17
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| o: 35< renkaat..... ostettu 40"kiitos | tiku83 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 22.07.2006 23:37 |
| Simoliinille kiitos! | piina | Rakas Päiväkirja | 6 | 16.11.2005 23:43 |
| ACS 2005 Kiitos!!! | SuurSyömäri | Tapahtumat | 4 | 31.03.2005 15:41 |
| Kiitos spämmistä! | Laskos | This And That | 4 | 14.06.2004 17:38 |
| linkkejä kiitos! | Music | 0 | 30.10.2002 17:17 | |