![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Noita lasikuitu takaluukkuja saa muistaakseni forssasta. Mutta ainoastaan tuota yläosaa. Yläosa maksoi muistaakseni 400e. Ehjää alaosaa ei sitten saa mistään <img src=icon_smile_sad.gif border=0 align=middle> Eli kun se menee tuohon kuntoon niin se pitää vaan parsia kasaan jotenkin. Tosin ainakin viimeksi kun kyselin sitä alaosaa niin niillä oli tekeillä joku lasikuitu versio siitä. Tiedä sitten onko se jo valmis. _______________________________________________ Citymaasturi Toyota Land-Cruiser HJ-60, Old Man Emu, Kumho MT 33x12.50R15 Nerd-O
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Toyotat järjestykseen | farmari | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 02.03.2007 19:40 |
| miksi!miksi!patrollin kytkin asiaa voi keutana | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 24.04.2006 19:18 | |
| Savua ja paljon mutta miksi? | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 19.05.2005 10:38 | |
| Toyotat | Juniori83 | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 16.05.2004 13:20 |
| Surffaa niin paljon kun tahdot, kunhan et liikaa.. | Esa | Internet Service Providers | 0 | 04.05.2002 01:44 |