![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
|
Hyvää keskustelua syntyy..
Hassu juttu, unohtui mainita aiemmin, että tän 4,2sen 19 pulttia on noita "venyviä" ja vas lohkon ulompi etummainen vanhan mallinen. Siihen kun tulee se laturin jalka kanssa kiinni. Tehtaan kirjassa(range 3,9&4,2 90-94) ei ole mitään erimainintoja eri pulttityyppien kiristyksistä. Eli myös noita "venyviä pultteja" on vedetty vain tuohon vanhaan 90-95Nm momenttiin? Se 4,6sen viimeset 90 astetta on varsinkin juuri niitä tilanteita , joissa kierteitten pitää olla hyvin öljytyt. Pakko myöntää, et on vaikea päättää miten tän koneen nyt kiristän. Voi hyvin olla, ettei nuo pultit ole edes kertakäyttökamaa, 4,6sen kirjassa vaan sanotaan selvästi pulttien uusimisesta. Ja kaikki asteisiin vedettävät pultit mitä oon nähnyt, on toistaseks ollu vaihdettavia. Pakko ne on vaihtaa jo takuukysymysten takia. Luulen, et kiristän täs konees 4,2sen kirjan mukaan. Säilyy selkeys. Ulommainen rivi on jo jätetty pois tästäkin koneesta. Ne katos jossain 90-luvun puolivälissä vähän epäsäännöllisesti. Ne mä oon kans aina vetäny ihan minimimomenttiin. ARP:n pultteja oon funtsaillu kans omiin projekteihin, mut ei ole tullut vielä todellista tarvetta. Ebayssä näkyy olevan ARPn pultteja kans tarjolla hyvin. Laakeripukkien pulttien liimaus on mun mielestä kyllä tärkeää ainakin just näissä vanhemmissa koneissa. Antti L |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Aloittelijalle vinkkejä | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 16.08.2007 21:20 | |
| Rangen vinssin asennus vinkkejä... | janiojan | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 09.07.2007 12:19 |
| vinkkejä kaivataan!!! | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 26.05.2007 21:58 | |
| Kaipais vinkkejä BJ ET:sta | Pafo | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 24.07.2006 08:38 |
| iskari vinkkejä | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 17.04.2004 22:32 | |