Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.01.2007, 23:25
uretaani uretaani ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.05
Sijainti: Karjaa
Viestit: 213
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Välijäähdyttimet ovat eri varaosanumerolla. ECU-boksitkin ovat erilaiset ja saattaa olla vielä jotain muutakin.
Se ECU, tykkääkö noista lastuista? Se on nimittäin vaikea saada uusi nimenomaan tähän 2001-malliin, jos kärähtää (erilaisia, kuin 2002 tms. ja varaosanumerot kuulemma virheelliset, luin jostain). Onko hajonneita ecuja tullut vastaan lastun johdosta?

lappalainen savossa

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Tdi lastu Tekniikka & Jutustelu 19 22.08.2006 15:37
lastu. kdj-120 Tekniikka & Jutustelu 11 02.02.2006 19:47
Uskaltaako ajella? Tekniikka & Jutustelu 15 25.10.2005 13:54
uskaltaako vaiko eikö? Tekniikka & Jutustelu 11 03.05.2004 21:58
Vi**umaisin softa asentaa Lars Software 4 05.03.2003 18:48


Sivu luotu: 01:45 (GMT +2).