![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Perinteiset kaasarit on tarkkoja kohon korkeudesta.
Koholla säädetään polttoaineen pinnan korkeus kaasarissa ja tällä isohko merkitys koko kaasarin toimintaan ja polttoaineen kulutukseen. Yleensä korjaussarjoissa on jonkinlaine mitta annettu tai sitten korjaamokäsikirjassa. Uazin omistajan käsikirjassakin voi ohjeet miten kyseinen mitta mitataan & säädetään. Tässä hieman kaasari oireden analysointia: http://www.jackssmallengines.com/carbprob.cfm Jos koho on puhki, sen voit toki korjata tinaamalla, ole säästeliäs tinan kanssa niin painkaan ei paljon muutu. Juha |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Toyota hiluxin napa"lukko" jurisee.vika löytynyt! | Mazatus | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 28.10.2013 18:32 |
O: K131 kaasarin koho || Ostettu, voi poistaa | Revolver | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 17.03.2007 22:29 |
Webasto polttaa sulaketta, VIKA KORJATTU | Pete4WD | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 24.10.2006 19:38 |
Jeepin "ryypystä"?(Vika korjattu) | HEKULIINI | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 11.05.2004 09:55 |