![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#24
|
|||
|
|||
|
Katselin sieltä reikelistä vauhtipyörää, enkä usko että olisi siinä vikaa. Ja jos se olisi kulunut, niin rohinaahan sieltä startatessa kuuluisi, kai... Nyt pelkkä startti pyörähtää ilman mitään vastusta niin pirusti, ja sitten muutaman kymmenen yrityksen jälkeen vaan saattaa pyöräyttää konettakin. Oma epäilys on enempi siis startin puolella...
jos edessa tahdot ajella nyt, niin takuulla yllatyt... |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M:Olen poikkeava tarroja | vepele | O/M/V Muut | 18 | 13.06.2008 11:59 |
| Olen kipeänä | MäIte | Rakas Päiväkirja | 3 | 01.08.2006 20:10 |
| Mitä autoa suosittelette offikäyttöön? | Tekniikka & Jutustelu | 32 | 15.01.2006 17:44 | |
| ostamassa käytettyä autoa. | Chit-Chat | 7 | 03.09.2005 11:06 | |
| Olen Kännissä!!!! | Rudolf | This And That | 0 | 20.10.2002 03:24 |