Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #24  
Vanha 13.01.2007, 00:57
iurista iurista ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.01.07
Sijainti: Finland.
Viestit: 74
Perusasetus

Katselin sieltä reikelistä vauhtipyörää, enkä usko että olisi siinä vikaa. Ja jos se olisi kulunut, niin rohinaahan sieltä startatessa kuuluisi, kai... Nyt pelkkä startti pyörähtää ilman mitään vastusta niin pirusti, ja sitten muutaman kymmenen yrityksen jälkeen vaan saattaa pyöräyttää konettakin. Oma epäilys on enempi siis startin puolella...



jos edessa tahdot ajella nyt, niin takuulla yllatyt...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:Olen poikkeava tarroja vepele O/M/V Muut 18 13.06.2008 11:59
Olen kipeänä MäIte Rakas Päiväkirja 3 01.08.2006 20:10
Mitä autoa suosittelette offikäyttöön? Tekniikka & Jutustelu 32 15.01.2006 17:44
ostamassa käytettyä autoa. Chit-Chat 7 03.09.2005 11:06
Olen Kännissä!!!! Rudolf This And That 0 20.10.2002 03:24


Sivu luotu: 10:57 (GMT +2).