Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.01.2007, 15:38
Rainy:n Avatar
Rainy Rainy ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 12.10.06
Sijainti: Perho, Finland.
Viestit: 245
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Miksi kukaan nainen lähtisi:

-kylmään ja sateiseen mettään, jossa
-pahanhajuiset äijät
-paskasissa kledjuissa
-rypee munia myöden mudassa.
-Kauheen näkösillä(pl. Jappe) ja
-paskasilla autoilla
-jotka savuavat ja
-pitävät kovaa meteliä.

Ylläolevan yhtälön jälkeen mennään kimpassa valtaväylän varteen kahville ja sämpylälle. Nainen voi maksaa, koska äijän kortilla vingutettiin yhteiseksi hyväksi juuri uudet renkaat maasturiin. Jos nainen olisikin onnistunut pitämään vaatteensa puhtaana, niin tuolla kokoonpanolla julkiselle paikalle lähtee: Montako naista?<img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>

www.alanmiehet.com #1

Kyllä mä ainaski lähen!!! Mut mieluummin itse ajamaan kuin appariksi... ja :
-kylmään ja sateiseen mettään, jossa
korjaantuu pukeutumisella, mulla ainakin on villapaitoja ja maastokuteet tollasia säitä varten..
-pahanhajuiset äijät
ei sitä nainenkaan kovin ruusuiselta tuoksu ku on pari päivää mettässä puljannu...
-paskasissa kledjuissa
paska lähtee pesemällä... ja ainahan mettässä jonkinlaisia ojia/lätäköitä löytyy niin saa enimmät pois jos haittaa-ja nuotio kuivaa
-rypee munia myöden mudassa..
joskus tullu ryvettyä jopa kainaloita myöten
-Kauheen näkösillä(pl. Jappe) ja
tuohon en kommentoi
-paskasilla autoilla
-jotka savuavat ja
-pitävät kovaa meteliä.
autonki voi pestä, mitä sitte jos savuaa ja pitää meteliä???

Ja tuosta kokoonpanosta julkisella paikalla... ei mua haittaa jos ihmiset kattoo pitkään kun paskaisena/haisevana/ mettäreissun jälkeen kaffille meen Essolle - tuleepa jonoon tilaa ja saa rauhassa juoda kahvit
Eli Se on siinä-tyylin vastaus: minä. ja varmasti moni muukin

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Tosimiesten auto ja tytöt (video) Chit-Chat 7 17.12.2007 11:13
Tytöt tahtoo pitää hauskaa Lars Mikko Alatalo Fanclub 0 26.07.2002 05:14


Sivu luotu: 16:42 (GMT +2).