![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Kyllä mä ainaski lähen!!! Mut mieluummin itse ajamaan kuin appariksi... ja : -kylmään ja sateiseen mettään, jossa korjaantuu pukeutumisella, mulla ainakin on villapaitoja ja maastokuteet tollasia säitä varten.. -pahanhajuiset äijät ei sitä nainenkaan kovin ruusuiselta tuoksu ku on pari päivää mettässä puljannu... -paskasissa kledjuissa paska lähtee pesemällä... ja ainahan mettässä jonkinlaisia ojia/lätäköitä löytyy niin saa enimmät pois jos haittaa-ja nuotio kuivaa -rypee munia myöden mudassa.. joskus tullu ryvettyä jopa kainaloita myöten -Kauheen näkösillä(pl. Jappe) ja tuohon en kommentoi ![]() -paskasilla autoilla -jotka savuavat ja -pitävät kovaa meteliä. autonki voi pestä, mitä sitte jos savuaa ja pitää meteliä??? Ja tuosta kokoonpanosta julkisella paikalla... ei mua haittaa jos ihmiset kattoo pitkään kun paskaisena/haisevana/ mettäreissun jälkeen kaffille meen Essolle - tuleepa jonoon tilaa ja saa rauhassa juoda kahvit ![]() Eli Se on siinä-tyylin vastaus: minä. ja varmasti moni muukin ![]()
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Tosimiesten auto ja tytöt (video) | Chit-Chat | 7 | 17.12.2007 11:13 | |
| Tytöt tahtoo pitää hauskaa | Lars | Mikko Alatalo Fanclub | 0 | 26.07.2002 05:14 |