![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Mihin autoon tankki tulee? Kuvittelin tota tankkia tehtävän Range-projektiin, mutta alussa kyllä puhutaan Land Roverista? Yllä oleva kuva on Defen tankista. Syy tohon ruuvattavaan laippaan on bensapumppu, joka bensakoneissa on ollut polttoainetankissa. Dieseleissä pelkkä imuputki. Paluu tulee juotettuun natsaan. Rangessa imuputki+mittarianturi on vasemmassa sivussa. T, Antti
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O: Rangen bensatankin korkki | RR82 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 28.05.2007 21:38 |
| O: SJ410 bensatankin korkki | Rainy | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 11.11.2006 18:04 |
| O: Bensatankin panssari Blazeriin | FinnDRZ | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 23.10.2006 08:09 |
| O: Läjään turbon imuputki. | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 08.03.2006 22:24 | |
| O: BJ-40 öljypumpun imuputki | MK | O/M/V Muut | 0 | 01.12.2003 09:07 |