![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
[quote] Täältä löytyy Defender 90 300Tdi vuosimallia 1996. Odotan mielenkiinnolla kesän tehdaskäyntiä jotta pääsee näkemään mimmosta sakkia ja minkälaisissa oloissa näitä oikein tekee. Juha Ota mukaan 13mm kantanen 8mm mutteri 1,25 nousulla ja pultti ja näytä niille mitä Suomessa yleensä sormissa hypistellään.. Lenkkiavaimia voisi myös viedä ihmeteltäväksi kuten 8mm 10mm 12mm 13mm 17mm 24mm? Lantikan startista pääs palaneen haju!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Land Rover 90 | Tumestus | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 20.04.2007 17:15 |
| M: Land Rover 109 Land Rover 109 STW Nettiautossa | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 23.08.2006 12:30 | |
| M/V: Range Rover/Land Rover | LRV8 | O/M/V Muut | 15 | 05.01.2006 12:06 |
| M: Land Rover -72 | O/M/V Muut | 7 | 28.03.2005 20:43 | |
| Land Rover vai Range Rover? | HEKULIINI | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 19.08.2004 08:33 |