![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Tässä vähän suomi projektin edistymistä. (HUOM kuvat ovat ~1mb kokoisia joten modeemi miehille pahoittelut) http://img377.imageshack.us/img377/4...7000600vk0.png http://img377.imageshack.us/img377/6...6594350cj3.png http://img377.imageshack.us/img377/3...7012198ti5.png http://img377.imageshack.us/img377/7...7033927no6.png http://img377.imageshack.us/img377/5...7051168gw6.png Jos kuvat lakkaa toimivasta niin laitetaan uudet kunhan ollaan taas edistytty.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| UAZ 4x4 peli | allu1975 | O/M/V Muut | 3 | 26.07.2007 07:24 |
| peli! | ari | Chit-Chat | 18 | 11.02.2006 11:00 |
| Offi peli! | Zamppa | Linkit | 0 | 23.07.2005 22:43 |
| 4x4 Racing peli | Linkit | 6 | 07.06.2005 14:50 | |
| peken peli(t) | pekez | Hardware | 0 | 16.01.2002 02:23 |