Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.01.2007, 13:35
Scout:n Avatar
Scout Scout ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.10.03
Sijainti: 66.483526,26.004767
Viestit: 645
Perusasetus

Yks driftaus tapaus käy kompassillisilla käsi GPS'illä, jos kuljet
alle säädetyn nopeuden, kompassi on päällä, GPS huonossa asennossa tai
kompassi kalibroimatta niin käsikapulakin driftaa ku se pitää
pointerin magneetti suunnassa ja kuljetaan toiseen. Siinä se voi
hullulta tuntuakkin jos pidät GPS'ässä "Track-up" kartta suuntaa.
-teppo


*Out Of The Frying Pan And Into The Fire*
* www.laplandtrophy.com *
* www.psory.fi *

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:Suunnistus CUP kilpuri CorollaHT O/M/V Ajoneuvot 3 10.10.2007 19:49
Suunnistus Cup 2007 Killman Tapahtumat 16 06.10.2007 19:52
Suunnistus-CUP ilmoittautumiset Paavo Tekniikka & Jutustelu 20 15.05.2007 07:03
Off-Road Suunnistus-CUP Paavo Tapahtumat 193 06.09.2006 08:01
Hmm... suunnistus-proto? Paavo Tekniikka & Jutustelu 44 21.08.2006 22:17


Sivu luotu: 13:20 (GMT +2).