![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Yks driftaus tapaus käy kompassillisilla käsi GPS'illä, jos kuljet alle säädetyn nopeuden, kompassi on päällä, GPS huonossa asennossa tai kompassi kalibroimatta niin käsikapulakin driftaa ku se pitää pointerin magneetti suunnassa ja kuljetaan toiseen. Siinä se voi hullulta tuntuakkin jos pidät GPS'ässä "Track-up" kartta suuntaa. -teppo *Out Of The Frying Pan And Into The Fire* * www.laplandtrophy.com * * www.psory.fi *
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M:Suunnistus CUP kilpuri | CorollaHT | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 10.10.2007 19:49 |
| Suunnistus Cup 2007 | Killman | Tapahtumat | 16 | 06.10.2007 19:52 |
| Suunnistus-CUP ilmoittautumiset | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 15.05.2007 07:03 |
| Off-Road Suunnistus-CUP | Paavo | Tapahtumat | 193 | 06.09.2006 08:01 |
| Hmm... suunnistus-proto? | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 44 | 21.08.2006 22:17 |