![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Vihdoinkin kaikki putket paikoillaan ja hitsattuna. Ajoin naapurikorjaamolle, kun siellä on isompi miggi, enemmän tilaa, enemmän valoa ja enemmän lämpöä. Jos nyt sais muutamassa päivässä sitten enemmän aikaiseksi.. Tuo Jarenkin mainitsema b-pilarin kohta oli kuvassa pahemman näköinen kuin ihan luonnossa, mutta laitoin siihen vähän rautaa lisäksi. Kyllä siitä välistä olis puu saattanut koriin osua, olis voinu oven toiminta häiriintyä lopullisesti. -74 Range, 215cid V8 #4x4@ircnet
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M range rover | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 31.10.2007 20:24 | |
| M/V: Range Rover/Land Rover | LRV8 | O/M/V Muut | 15 | 05.01.2006 12:06 |
| M.Range rover 73 | Range73 | O/M/V Muut | 0 | 26.06.2005 19:31 |
| Range rover vm.73? | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 07.02.2005 16:36 | |
| Land Rover vai Range Rover? | HEKULIINI | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 19.08.2004 08:33 |