Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.12.2006, 00:38
Pauli:n Avatar
Pauli Pauli ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 06.02.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 5.091
Perusasetus

Lainaus:
quote:
sit myös noista akseleista, tai paremminkin lukoista niin esim nuo fordin 9' perää käyttävät niin onko niissä spoolit vai jonkin malliset lukot (arb, detroitti yms..) ?
Löytyy sekä spoolia, että hitsilukkoa, tuskin kenelläkään on ARB/joku muu kytkettävä, eikä taida kellään olla mitään detroit/jotain muuta automaattilukkoa.

Se mikjus:sin kuvaama "tötterö" Big-Weessä on nimeltään accusump (accu-sump) ja toisin kuin Jare "valehtelee", niin ihan paineilmaa siellä on vastapaine-puolella.<img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
foffi ihmettelyä? kävikökipiäää Chit-Chat 2 30.10.2007 16:13
Foffi niva? lintta Linkit 7 15.10.2007 19:49
hj 60 akseleista =? tonnisata Tekniikka & Jutustelu 7 22.10.2006 12:19
42:sen akseleista.. kenni Tekniikka & Jutustelu 0 11.10.2006 20:43
hj:n akseleista Jii-Jii Tekniikka & Jutustelu 8 24.11.2005 16:57


Sivu luotu: 23:13 (GMT +2).