Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #29  
Vanha 29.12.2006, 00:11
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.915
Perusasetus

nyt jappe, kun sä olet niin säästeliäästi käyttänyt rahaa harrastukseen, niin sähän voit ostaa sen naapurin kämpän <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

eikun ameriikanaikuisten oikeesti, tollanen on niiiin hanurista, kokemusta on, ja kahden osakkeen paritalossa millään äänestyksillä ei ole mitään merkitystä, kumpiks muuten on pj ?

osin tuosta syystä muutettiin aikoinaan 70 km pohjoiseen tsadista, ja nythän tääl on tosi rauhallista <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>

pidä pintas ja muista, että pahiten ärsyttää kun et kommentoi, reagoi etkä hermostu - ja jos tarvii joskus vieraspaikoille kalustoa niin soita vaan

-pee-

...ei se satu...

<img src=/smiley/coolgleam.gif border=0 align=middle> Pees hevi Gees <img src=/smiley/coolgleam.gif border=0 align=middle>

jatila offroad ry
rover ystävät ry
#235 slck ry
pähäma ry

team UTZ MAN ZAA
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Karjapuskurit : tuo kielletty luonnonvara Tekniikka & Jutustelu 34 06.02.2007 13:57
auton jatkaminen upi7 Tekniikka & Jutustelu 3 11.10.2006 12:53
Auton myynnistä.... jakenbj Chit-Chat 6 25.02.2006 11:13
Auton väri Tekniikka & Jutustelu 15 02.02.2006 20:56
Auton katsastus sjeeppi Tekniikka & Jutustelu 16 13.01.2006 07:03


Sivu luotu: 02:07 (GMT +2).