![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#29
|
||||
|
||||
|
nyt jappe, kun sä olet niin säästeliäästi käyttänyt rahaa harrastukseen, niin sähän voit ostaa sen naapurin kämpän <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>
eikun ameriikanaikuisten oikeesti, tollanen on niiiin hanurista, kokemusta on, ja kahden osakkeen paritalossa millään äänestyksillä ei ole mitään merkitystä, kumpiks muuten on pj ? osin tuosta syystä muutettiin aikoinaan 70 km pohjoiseen tsadista, ja nythän tääl on tosi rauhallista <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle> pidä pintas ja muista, että pahiten ärsyttää kun et kommentoi, reagoi etkä hermostu - ja jos tarvii joskus vieraspaikoille kalustoa niin soita vaan -pee- ...ei se satu... <img src=/smiley/coolgleam.gif border=0 align=middle> Pees hevi Gees <img src=/smiley/coolgleam.gif border=0 align=middle> jatila offroad ry rover ystävät ry #235 slck ry pähäma ry team UTZ MAN ZAA |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Karjapuskurit : tuo kielletty luonnonvara | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 06.02.2007 13:57 | |
| auton jatkaminen | upi7 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 11.10.2006 12:53 |
| Auton myynnistä.... | jakenbj | Chit-Chat | 6 | 25.02.2006 11:13 |
| Auton väri | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 02.02.2006 20:56 | |
| Auton katsastus | sjeeppi | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 13.01.2006 07:03 |