![]() |
|
|
|||||||
| O/M/V Renkaat ja vanteet Kaikki autojen renkaat, vanteet ja lumiketjut tänne. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Mr. Koo oli luopunut vanteistaan. Nuo edullisemman kuuloiset discot kuulostaa kuulemisen arvoiselta eli onko millä tavoin offsetilta erilaiset rangen omiin verrattuna ja hintataso maalattuna/ilman..
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| löyty | Jani E | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 20.01.2007 21:50 |
| löyty jo | Viipo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 11.01.2007 21:14 |
| kaikki myyty | jv | O/M/V Muut | 16 | 14.12.2005 00:11 |
| Tappakaa ne kaikki....... | L-200 | Chit-Chat | 4 | 31.01.2005 22:46 |
| Nyt kaikki irkkailemaan!! | Ullex | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 07.10.2003 19:00 |