![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#32
|
||||
|
||||
|
Minulle on kulkeutunut tuon lantikan mukana sellainen kapine kuin 1500cc BMC diesel. 4-pyttyinen. Kuulemma käyttävät veneissä tuollaisia.
Jos ketä sellaista himoitsee omaan veneprojektiinsa, voi siitä ilmoittaa. Voisin joskus kesällä sen irroitella autosta, kun ei sitä siinä välttämättä tarvitse. _ _ _ _ _ _ _ #RR V8 -76# #LR S1 -55# Myytävänä projekti STW109" |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Minkä muun autorakentelu tyyli suunnan projekteja. | Maajussi | Chit-Chat | 223 | 06.06.2013 07:55 |
| Projekteja hyvillä kuvilla... | Taisto | Chit-Chat | 1 | 15.09.2007 13:46 |
| M: RC projekteja | pee | O/M/V Muut | 9 | 10.09.2007 15:49 |
| Mäkelä auto tuning-USKOMATTOMIA projekteja | LaaLaa | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 27.05.2007 23:57 |
| Olisko kellään Nissan/Datsun -projekteja? | ¤Offi-Osku¤ | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 07.08.2004 21:53 |