Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #32  
Vanha 27.12.2006, 19:21
ZeiZei:n Avatar
ZeiZei ZeiZei ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.12.03
Sijainti: Keminmaa, Finland.
Viestit: 2.972
Perusasetus

Minulle on kulkeutunut tuon lantikan mukana sellainen kapine kuin 1500cc BMC diesel. 4-pyttyinen. Kuulemma käyttävät veneissä tuollaisia.
Jos ketä sellaista himoitsee omaan veneprojektiinsa, voi siitä ilmoittaa.
Voisin joskus kesällä sen irroitella autosta, kun ei sitä siinä välttämättä tarvitse.



_ _ _ _ _ _ _
#RR V8 -76#
#LR S1 -55#
Myytävänä projekti STW109"
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Minkä muun autorakentelu tyyli suunnan projekteja. Maajussi Chit-Chat 223 06.06.2013 07:55
Projekteja hyvillä kuvilla... Taisto Chit-Chat 1 15.09.2007 13:46
M: RC projekteja pee O/M/V Muut 9 10.09.2007 15:49
Mäkelä auto tuning-USKOMATTOMIA projekteja LaaLaa Tekniikka & Jutustelu 15 27.05.2007 23:57
Olisko kellään Nissan/Datsun -projekteja? ¤Offi-Osku¤ Tekniikka & Jutustelu 11 07.08.2004 21:53


Sivu luotu: 07:22 (GMT +2).