Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.12.2006, 16:23
Revolver Revolver ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.10.04
Sijainti: Porvoo, Finland
Viestit: 1.516
Perusasetus

<img src=icon_smile_sad.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_sad.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_sad.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_sad.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_sad.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_sad.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_sad.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_sad.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_sad.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_sad.gif border=0 align=middle>

Nyt kyllä on niin pitää perua uaz uusi vuosi omalta kannalta.. Ei vaan millään riitä aikaa saada auto semmoiseen kuntoon että sen voisi mahdollisesti ajaa kuhmalahdelle. Saati sitten maastoajoa.
H*lvetin hauskaa olisi kyllä ollut tavata äiti venäjän uaz harrastajia ja nähdä uusia uazeja metsässä.
Mutta pitäkää te muut hauskaa ja muistakaa, kuvat on kivoja

UAZ-315126
"Ulyanovsky Avtomobilny Zavod"

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
SUSI raateli hirvikoiran Ikaalisissa Teemu Chit-Chat 125 21.03.2008 22:17
Onkos tullut... AVRO Chit-Chat 16 10.12.2004 15:05


Sivu luotu: 15:28 (GMT +2).