Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.12.2006, 15:50
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.412
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Ei, kun mogin napoihin on tehty ns. normi-kuuspulttijako (6x139,7), jarrulevy Lj:stä ja tohon päälle sopii nyt 15"-vanne.
Pientä koneistusta se vaati, mutta nyt sain kaipaamani levyjarrut.
No niinpä tietysti. Olisihan tuosta jarrulevyn koosta pitänyt jo arvata, että jotakin sovitusta on tehty.

Yritin pähkäillä, miten tuo on tehty. Näenkö väärin, vai pilkistääkö sieltä laipan keskireiästä hieman norjankromin väristä johtotähteä? Jos siellä alla on mogin orggis napa, niin ne 10kpl napapulttia on sitten kai piilossa sen välilaipan alla, kannat jossakin laippaan sorvatussa urassa ja laippa tulee kiinni napaan noilla läjän pyöränpulteilla (tai jollakin, mikä jää jarulevyn alle piiloon)?

Juuh, kauheen utelias <img src=icon_smile_clown.gif border=0 align=middle>

Offipalsta.com - sinne ne webwheelerit menneet on

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
kellä valmetin kone nokalla MAASTURISSA savu Chit-Chat 24 11.01.2011 23:38
Pitääkö maasturissa olla jäykät tulpan johdot? Bruno Tekniikka & Jutustelu 12 17.01.2007 18:32
kellä on pienimmät renkaat otteessa (autossa)??? Chit-Chat 3 25.08.2006 07:21
Kenellä Gazi Rane_69 Tekniikka & Jutustelu 2 28.01.2006 23:57
auraus/haritus maasturissa. Joukka Tekniikka & Jutustelu 7 20.02.2005 12:21


Sivu luotu: 12:04 (GMT +2).