![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
PRKL. Ei ollut läppäri tarpeeksi nopee. Jäi 5min alusta nauhoittamatta. Mut eipä hätää. Nyt sen pitäs nauhoittaa koko pätkä. Myös huominen. Sai kyllä hieman operoida alkuun kun digiviritin on usb-väyläinen ja aattelin että levytilaa tarvii lisää niin mätkäsin 250gb usb-väyläisen levyn kiinni, mut alkoi hieman tökkii tiedon siirto kun kumpikin vaatii aika paljon kaistaa usbista. Joten vaihdoin kovalevyn firewire väylään niin nyt wörkkii ![]() -- Vitut! Mullakin on lukko akselilla -- Nerd-O
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| jurinaa neliveto päällä... | TEE-5 | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 19.03.2008 14:20 |
| Jäin tien laitaan,kytkin vai vaihdelaatikko?Hinaus | Bruno | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 22.05.2007 07:54 |
| Jousipakka tien päässä(kö)? | juhasiren | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 06.04.2007 17:16 |
| päästömittarit tien varteen | HJ-61 | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 23.11.2006 20:46 |
| Ei pysy 4wd päällä | KajdePuu | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.02.2005 14:50 |