![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Jepulis. vähän ot: Kuulin tarinan, että hirmu yenkki maasturia rakennettiin tallissa. Koitti eräs aamu ja ja rakennelma piti saada ulkoilemaan, mutta ovikorkeus aiheutti kovasti ongelmaa, niinpä kekseliäs OFFI hlö teki vanerista siirto pyörät... Puuaines oli hieman alimitalla tehty ja pyörät klenkkas klesaks heti ekaslla siirrolla. Naapurit oli nauranut, että jos on noin komia maaasturi, ni miks o puupyörät....
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| kellä valmetin kone nokalla MAASTURISSA | savu | Chit-Chat | 24 | 11.01.2011 23:38 |
| Pitääkö maasturissa olla jäykät tulpan johdot? | Bruno | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 17.01.2007 18:32 |
| kellä on pienimmät renkaat otteessa (autossa)??? | Chit-Chat | 3 | 25.08.2006 07:21 | |
| Kenellä Gazi | Rane_69 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.01.2006 23:57 |
| auraus/haritus maasturissa. | Joukka | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 20.02.2005 12:21 |