![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Sorry, ei ole tarkoitus ...tuilla kellekään. Reitti minkä ajoitte on menty yhen auton voimin,lukuunottamatta saarekkeitten väliä. Meni kivuttomasti mb:llä. Oli alueen pahin polku tähän mennessä.Ajatuksissa olikin,että pahenee autojen lisääntyessä. Toinen valmis reitti onkin kuivemmalla ja ajettavissa ilman vinssailuja lukuun ottamatta nousua,jossa vinssiä voi tarvita. Tiedossa on, ettei blazerissa puutu yritystä.Paikalle vaan loppiaisena. FJ rules on/off road
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Pirun nyrkki,kokoamisohje,kuvien kera. | Bruno | Chit-Chat | 4 | 30.01.2011 18:38 |
| M: toyota mek, vinssi ja kartaanin kera "MYYTY" | tami | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 11.03.2007 11:29 |
| Maksuton kojootti ajopäivä 16-17.12 | tossu | Tapahtumat | 17 | 19.12.2006 21:40 |
| ostetaan vanteet , renkaittenki kera kelpaa... | hazzinen | O/M/V Renkaat ja vanteet | 13 | 21.02.2006 11:45 |
| M : Rekka Roi-Hki--Roi 2-3.1.2006 kärryn kera | finvalp | O/M/V Muut | 7 | 19.12.2005 10:19 |