![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Jos laakeroinnilla viitataan kolmen ja viiden runkolaakerin eroa ei sekään pidä paikkaansa, viisi runkolaakeria tuli huomattavasti myöhemmin. Vasta 1980 tuli viisi runkolaakeria.
Eroja on ainakin (moottorissa yleensä): B-suffiksista (1962) jakajan puslassa muutos C-suffix (myöhään 1962) erityyppinen termostaatti D-suffix (1963) termostaatti, öljysuodin muuttui lyhyeen F-suffix (1965) Öljytikkuun muutos G-suffix (1965 kesä) Jakajan akselissa muutos H-suffix (1966) etukannessa muutokset koskien vesipumppua Enpä jaksa noita kirjoitella. Täältä lisää: http://www.lrfaq.org/Series/FAQ.S.Ch...uffix.IIA.html Mutta mitäs siinä sitten tulikaan, ajoituksen merkki siirtyi. Ja kaikkea pientä. Linkistä lisää. Land Rover Series 2A, 1965. SWB station wagon. FC paloautoprojekti |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M / LANDROVER 88": :64 tekniikkaa; | Bruno | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 21.03.2007 13:08 |
M. LandRover Discovery 2,5tdi -90 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 07.03.2007 11:41 | |
m: landrover 110 rättikatto | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 13.03.2006 08:00 | |
M: landrover 2A 1961 SWB 2.25b | O/M/V Muut | 0 | 11.11.2005 11:23 | |
O: LandRover 88" etuakseli. | jansku | O/M/V Muut | 5 | 04.08.2004 10:42 |