![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
Defender akseli vs SalisburyHei viisaammat - olis salisbury ja rover axilat alla - sopiikos defenderin axiloista välitys suoraan (24 spline) ei se satu...
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#2
|
||||
|
||||
|
ja miteshän lipeshän se väärään osastoon - auttaisko säätäjä siirtämään -p-
ei se satu... |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
/* Life Begins at 35" */ |
|
#4
|
|||
|
|||
|
ei sovi deffin välitys on nopeempi ja murikka on heikompi kuin salisburyn..........
Note! This message was posted anonymously! |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Siis mistä on kymysys. 110 ja 130 Defendereissä on takana Salispurin akseli. Ainakin minun tietojen mukaan. Pätkässä eli 90 on sitten Rangen akseli???
Vain maine kulkee edellä... |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Ikuvanha aihe mutta jatketaan - siis vanhassa 109 ssä alla edessä rover ja takana salisbury - 24 spline aksilan päät navoissa ja about 4.7 välitys - nyt jos ja kun olis defestä napatut lukko aksilat niin sopiskos diffit em. kuoriin ja miten on splinemäärät kussakin sisäpäissä...
ei se satu... |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| V8 Defender | armas | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.07.2007 16:59 |
| Miksi Salisbury parempi? | KajdePuu | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 11.01.2007 23:28 |
| M:Defender 90 300 Tdi -97 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 06.10.2006 19:33 | |
| LR 110 vs. Defender | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 19.01.2005 09:08 | |
| O: Land Rover Defender 110 taka-akseli | O/M/V Muut | 0 | 05.11.2003 14:33 | |