Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 28.11.2006, 09:21
masi_71 masi_71 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.10.05
Sijainti: Somero
Viestit: 125
Perusasetus

B20 ja m45 yhdistelmä oli käytössä vuoden -76 242/244 L mallissa.
Mutta ei kannata takertua siihen.
Henkilöautoissa vain kytkinakselin booriluku ratkaisee.
Saman asetelman saa pultatttua niin tappi- (b20) kuin vinokoneen vauhtipyörään

Nestekytkin ei pitäis vaikuttaa painelaakeriin, ainakaan ei vaikuta henkilöautoissa.

Motonetissä perus kytkinpaketti maksaa alle 200 sadan ja on kit kaikki.

Turbon asetelmalla saa vähän kestävämmän, mut jos B20 on ihan vakio niin maksaako vaivan.


Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
volvo c202 tjl Tekniikka & Jutustelu 3 07.10.2007 17:48
Volvo c202 myynnissä Ex_inkkari Linkit 6 28.07.2006 08:13
Volvo C202 ? Tekniikka & Jutustelu 2 20.03.2006 17:19
m/volvo c202-79 O/M/V Muut 1 06.11.2005 20:44
M:VOLVO C202 O/M/V Muut 0 11.10.2005 19:42


Sivu luotu: 06:03 (GMT +2).