![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#5
|
|||
|
|||
![]()
B20 ja m45 yhdistelmä oli käytössä vuoden -76 242/244 L mallissa.
Mutta ei kannata takertua siihen. Henkilöautoissa vain kytkinakselin booriluku ratkaisee. Saman asetelman saa pultatttua niin tappi- (b20) kuin vinokoneen vauhtipyörään Nestekytkin ei pitäis vaikuttaa painelaakeriin, ainakaan ei vaikuta henkilöautoissa. Motonetissä perus kytkinpaketti maksaa alle 200 sadan ja on kit kaikki. Turbon asetelmalla saa vähän kestävämmän, mut jos B20 on ihan vakio niin maksaako vaivan. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
volvo c202 | tjl | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 07.10.2007 17:48 |
Volvo c202 myynnissä | Ex_inkkari | Linkit | 6 | 28.07.2006 08:13 |
Volvo C202 ? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.03.2006 17:19 | |
m/volvo c202-79 | O/M/V Muut | 1 | 06.11.2005 20:44 | |
M:VOLVO C202 | O/M/V Muut | 0 | 11.10.2005 19:42 |