![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Jos joku haluaa tehdä muovilevystä(abs) jonkin laisia levikkeitä tai jotain muuta hienoa niin multa löytyy sitä mustana ja harmaana muutamalla eri martiolla ja joskus on muitakin värejä. Joskus olen vaan nähnyt että joku on tehnyt levyn soirosta levitykset kaariin.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: Levike kumia | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 17.03.2008 13:24 | |
| M:1kpl pajeron levike | akp | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 03.06.2007 11:26 |
| O: Lokarin levike kumit | BigRedi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 31.10.2006 15:15 |
| Levike ja katsastus? | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 22.01.2006 17:33 | |
| lokasuoja levike nauha | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 21.10.2005 15:17 | |