Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.11.2006, 11:19
Lantarooveri Lantarooveri ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 17.06.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 7
Perusasetus

Lainaus:
quote: Mitä toi "TL3" tarkoitaa?
TL3 taitaa olla Trim Level ja vastaa HSE:tä.

Varusteet eroaa varmasti, ainakin Winter pack puuttuu, onhan auto tehty kuumiin oloihin. Saattaa tietysti tulla holotna Suomessa, mutta voihan sitä varustella jälkikäteenkin.
Tullarille voi yrittää selitellä auton halpuutta puuttuvilla varusteilla<img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle>

Antin kanssa samaa mieltä keulan pehmeydestä, harkinnut jäykempiä etupään jousia.

Lainaus:
quote:Noin uudessa (loppupään malleja) ei enää juurikaan lastentauteja.
Onko ne sitten vanhuuden vaivoja? Kyllä niitä murheita piisaa edelleen. Vesivuotoja, sähkövikoja, ohjelmavikoja, ilmajousitusvikoja....
Kaikesta huolimatta hieno ajaa tiellä ja vähän pienemmilläkin poluilla kun ei nyt ensimmäisenä tunge vakiolla trialkisoihin.<img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

Defender HCPU 110 County
Discovery II TD5

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Discovery 3 V8 HSE Tronic O/M/V Ajoneuvot 0 11.08.2007 07:21
M: Discovery Tdi -97 apoutanen O/M/V Ajoneuvot 0 02.08.2007 13:14
M: Discovery Tdi -97 apoutanen O/M/V Ajoneuvot 0 03.04.2007 09:18
M: LR Discovery -90 tunturiurho O/M/V Ajoneuvot 0 07.01.2007 18:28
Discovery saksasta vai suomesta? kokemuksia? Tekniikka & Jutustelu 4 31.05.2005 10:11


Sivu luotu: 08:08 (GMT +2).