Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 10.11.2006, 11:10
Hilari Hilari ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 28.05.06
Sijainti: Oulun seutu
Viestit: 217
Perusasetus

eli laitatko 2L2 tilalle 2L konetta.
Ainut mikä nyt tulee mieleen on, että jos se ei lähde käyntiin ja käyntikuntoisen padan olet hankkinut, on syynä todennäköisesti sammutin, eli tuleehan sammuttimen solenoidille virta.
Se sammuttimen johto voi hyvinkin kiertää sen vihreän liittimen kautta.
On noita raplattu ja ota kuvia niin eiköhän niistä osaa sitten selittää enemmän.
Niin, joissakin 2L2 on ollut kellon näköinen hässäkkä lohkon kyljessä apparin puolella ja se on alkuperäistä ö-painemittaria varten. Silloin on vielä kello lisäksi merkkivaloa varten.
Ei näissä ole mitään hienouksia, että ne ei lähtis käyntiin, jos ö-paineita ei olisi...



Edited by - Hilari on 10/11/2006 11:12:14
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj 61 ongelmia Tekniikka & Jutustelu 2 01.04.2007 17:00
Ongelmia patrollissa Tekniikka & Jutustelu 6 24.05.2005 11:18
LJ:n ongelmia LaaLaa Tekniikka & Jutustelu 17 14.10.2004 13:52
vm 85 mittaristo ongelmia Vuosimallit 1984-1996 8 12.03.2003 09:53


Sivu luotu: 15:53 (GMT +2).