Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 03.11.2006, 08:51
r2ree:n Avatar
r2ree r2ree ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.06
Sijainti: Kangasala, .
Viestit: 678
Perusasetus

Lainaus:
quote:
ja iliman lukkoakin pääsee... toki lukko auttaa asiaan

Offroadkainuu

www.hanakkatalo.fi
Lisäsimme verkkokauppaamme paljon uusia tuotteita, Tutustu.
Pitää paikkansa, ajolinjat joutuu vaan kattomaan tarkemmin..
Ja sitäpaitti, mitä enemmän tehoa, mitä isommat pyörät, sen pahempaan paikkaan sen saa jumiin

SLCK # 229
- MMC -

- Roverilla taivaaseen - Toyotalla mihin vaan -
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
LR Discovery Lukkoja? Tekniikka & Jutustelu 3 22.10.2007 10:39
Patrolliin lukkoja? cruiseri Tekniikka & Jutustelu 12 22.05.2006 09:43
lukkoja etee ja taa Tekniikka & Jutustelu 1 15.04.2006 22:03
Minkälaisia lukkoja? Tekniikka & Jutustelu 4 26.07.2004 06:43
Kingcab 4x4 lukkoja ? mikkos Tekniikka & Jutustelu 0 20.02.2003 14:44


Sivu luotu: 11:54 (GMT +2).