![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Yllättävän hyvin foordi etenee, eilen käytii MINI safarilla, ite otin ton sinisen hiluxin ja sehän puutui rantamutaan hyvin nopeasti liian pitkien välitysten johdosta. Foordi möyrysi itsensä uskomattoman lutakon läpi kun keula oli uponnut mutaan jo kokonaan ja sieltä se pinnisti hitailla välityksillään, usko loppui omistajalta ennenkuin autolta loppui etenemiskyky. Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen. WIRMA Montenegros#10
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Rauman seudulla Off Roadia??? | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 04.09.2007 21:10 |
| Formula Off Roadia telkkarissa | myllis | Tapahtumat | 1 | 26.02.2007 23:21 |
| Ei Off Roadia. Mutta, M: Suzuki GZ 125 Marauder | Jeep-Ukko | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 10.05.2006 11:30 |
| Ei koske Off-Roadia mutta aika juttu silti | pjtk | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 15.07.2003 13:10 |