![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Tietoisku päävaihteistosta: Jossain vaiheessa laatikon ykkösvaihteen välitys muuttuu 4.124:sta 3.78:aan. Oma veikkaus on että siinä vaihessa kun tuo 469 vaihtuu 31512 -malliksi. Mutta ainakin kannattaa metsästää nuita vanhempia lootia mitkä on juuri 469:stä. Sikäli jos haluaa tuota tíheämpää ykköstä.....<img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle> Vielä on olemassa sitten täysin synkronoitu päävaihteisto, mutta se taitaa olla jo sitten tuossa 3160:ssa ja se tuskin on enään bolt-on asennus. "Älä sure sitä. Moni meistä pitää yhtä päätä, mutta montaa mieltä." YUP: "Mitä Luoja teki ennen kuin loi maailman"
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HJ-60 projektia | jampeli | Maasturiprojektit | 66 | 21.09.2009 14:32 |
| Pientä hj projektia | puuhapate | Maasturiprojektit | 36 | 02.08.2008 10:25 |
| Uazia pelikuntoon (talviunilla) | Mazaa | Maasturiprojektit | 43 | 13.01.2008 01:24 |
| RJ-70 projektia | jampeli | Maasturiprojektit | 30 | 14.11.2007 20:07 |
| HJ projektia | -roadwarrior- | Maasturiprojektit | 2 | 24.09.2007 19:20 |