![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Oikea vetari tulee noiden tappien keskellä olevaan putkeen missä on "kierre". Samaisen osan ulkopinnassa, eli tappeja vasten on urat kuten tuossa kupissakin. Ihmeellisintä hommassa on tämä. Kun lukkoa kasaa niin tapit mahtuvat olemaan urissa tasan yhdessä asennossa. Ja tässä loppuu mun ymmärrys. En käsitä miten tuo vehje sallii yhtään pyörimisnopeuseroa. Pannaan vielä toinenkin kuvatus. Oikealla normimurikka. --Teknik, sano ryssä kun saranan näki.-- Kuvia matkan varrelta
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Jeepin lukoista | vepele | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.01.2007 09:03 |
| tasauspyörästön lukoista | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.01.2007 18:23 | |
| Toyotan mekaanisista lukoista | suohirviö | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.10.2006 21:00 |
| Tojotan lukoista kysyttävää | Aku | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.03.2006 20:05 |
| hojottimen lukoista? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 01.03.2006 21:00 | |