Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.10.2006, 21:33
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.894
Perusasetus

Lainaus:
quote:taitavat olla liian uutta ja "hienoa" kalustoa että offi-palstalta jotain irtoisi?
En usko että täällä on kovin monella kokemuksia noista 95-> mallisista peleistä. Varsinkaan miten ne mahtaa toimia metsässä tai ylipäätään. Offarit ajelee vaan noilla vanhoilla ruosteisilla paskoilla. Sen verran voin lohduttaa että joku on ilmeisesti ostanut nyt itselleen explorerin tuohon pihaan. On mallia blingbling.. Seisoo todella usein tuossa pihassa parkkipaikalla. Tarkoittaako tuo silloin että siinä on jatkuvasti vikaa, jokin isompi vika, kuluttaa liikaa tai sitten omistaja ei vaan jaksa ajaa sillä? Aika iso ilmestys se kuitenkin on.

-- Jojolla suohon ja kävellen pois --

Nerd-O

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikä on maasturi ja mikä citymaasturi JouniN Chit-Chat 73 26.04.2016 17:14
Mikä maasturi/4wd pickup talouteen kakkosautoksi? Propulsion Tekniikka & Jutustelu 22 16.04.2008 04:33
Mikä maasturi kyseessä? legro Chit-Chat 8 04.01.2008 15:31
Mikä maasturi käyttöautoksi? puuhapate Tekniikka & Jutustelu 13 20.08.2006 19:41
Mikä maasturi kakkosautoksi? Tekniikka & Jutustelu 28 07.06.2004 11:27


Sivu luotu: 21:26 (GMT +2).